Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli info o możliwych pojemnościach Adv się potwierdzi to będzie ciężkim orzechem do zgryzienia podjęcie decyzji przy wyborze sprzęta. Aktualnie sprawa jest prosta. Ciekawe też czy silnik 1200 będzie miał coś wspólnego z RC8. Jeśli tak to w następnej kolejności widzę SMT 1200 jako bezpośrednią konkurencję dla Dukata Multistrady. No i dobra wiadomość w sprawie odrzucenia projektu ze względu na podobieństwo do GSA - KTM ma indywidualny design i powinien się go trzymać. pozdrawiam
OdpowiedzJeśli chłopcy z KTM opracują 3 modele pojemnościowe, czyli 600-650, 800-900 i 1200ccm, BMW doczeka się bardzo poważnych konkurentów. Jeśli dodatkowo postawią na jak najniższą wagę oraz modułową konfigurację swoich wyprawówek a pozostawią niższa niż BMW cenę i radykalny design Geralda Kiski... wyścig o klienta wygrają.
Odpowiedz